Re: Internetowa Ksiazka Teleadresowa

Autor: Robert Maron (robmar_at_kawa.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 24 Jun 1997 - 23:52:20 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Marcin Jagodzinski <marcinj_at_rubikon.net.pl> wrote:
: : Na moj adres prywatny, to przyszedl list (x2) od tego calego f*** PLJ,
: : ktory sugeruje umieszczenie danych o mojej firmie w jakiejs ksiazce
: : adresowej i dodatkowo, ze (ROTFL) koszty akcji reklamowej poniosa NABYWCY
: No, ja dostałem 4 razy - pisałem na newsy z 4 adresów...
ja tez 4! albo 5... nie pamietam, skasowalem :(

: : Wiec ja sie publicznie pytam pana Leszka z PLJ: czy zamierza zwrocic z
: : pieniedzy zarobionych na ksiazce koszty polaczen wszystkim, do ktorych
: : rozeslal ten SPAM?
: He, he. Pan Leszek pewnie nawet nie wie, że zrobił coś niewłaściwego
: (jak to często bywa z biznesmenami, co się dorwali do sieci).
straszne chamstwo swoja droga...

moze by wytoczyc kiedys proces prowajderowi (ze nie zapobiegl/pouczyl)?
to sie zaczna tym przejmowac takze prowajderzy

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/