Re: Ciekawostki z NASK

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 09:22:51 MET DST

On Mon, 28 Apr 1997, Konrad Plich wrote:
[.... pisalem o traceroute ze swojej sieci do atm.com.pl obslugiwanej
przez TP SA.....]

> Skad takie twierdzenie ? Czy to sie kiedys zdarzylo bo ja jestem
> pewien ze nie. To nie jest takie trudne zeby odroznic ze ruchu do NASK
> nie nalezy kierowac do USA. Problem tylko ze przy tranzycie ruchu ATMu
> do NASK ten ostatni musi wyrazic ochote aby go ta droga przyjmowac i
> odsylac pakiety tez tedy a nie dookola.

Przeciez pisze wlasnie o tym ze TP SA i NASK nie potrafia/nie chca
przekazywac sobie ruchu bezposrednio. Efekt jest taki, ze ruch z sieci
obsliwanej przez NASK do sieci TP SA idzie przez Waszyngton.

Marek Pokulniewicz