Re: Ciekawostki z NASK

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 00:23:02 MET DST

Marek Pokulniewicz wrote:

> Mialem przestarzale wiadomisci. Tylko ze przyznaj - cos jest zle jesli
> odleglosc miedzy szafami w Internecie wynosi kilkadziesat tysiecy
> kilometrow podczas gdy fizycznie odlegle sa o kilka metrow. I nie jest
> winien tylko NASK. Problem z routingiem miedzy NASK i TP SA, i podobne
> takie. Cos nalezaloby z tym zrobuic. Mozna oczywiscie robic tak jak TP SA
> w poczatkach swej dzialalnosci - wyszystko wyslac do Waszyngtonu a ONI juz
> tam beda wiedzieli co z takim pakietem zrobic.

Skad takie twierdzenie ? Czy to sie kiedys zdarzylo bo ja jestem
pewien ze nie. To nie jest takie trudne zeby odroznic ze ruchu do NASK
nie nalezy kierowac do USA. Problem tylko ze przy tranzycie ruchu ATMu
do NASK ten ostatni musi wyrazic ochote aby go ta droga przyjmowac i
odsylac pakiety tez tedy a nie dookola.

Pozdrawiam.
                                Konrad