Re: TPSA / W-wa / Żoliborz

Autor: Qurczak (mkowalcz_at_zodiac1.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 07:53:14 MET DST

Robert Maron wrote...

>czy ktos korzysta moze z 0w202122 w Warszawie na Żoliborzu?
>a najlepiej z numeru zaczynajacego sie na 34 (lub innego 6-cyfr.)?
>
>instalowalem u znajomego ppp i okazalo sie, ze jest stale zajete;
>nigdy wczesniej nie mialem takich problemow z tym numerem, wiem, ze
>to zalezy od centrali, ale czy tam jest az tak zle?

Co prawda dzwonię z Saskiej Kępy (Praga Południe) i 7ocyfrowego numeru
na 672, ale...

TRZEBA WIĘCEJ PRÓBOWAĆ! Jeśli w nieodpowiednich godzinach (po
południu), to może być zajęte i dwadzieścia razy pod rząd (!). Od
jakiegoś tygodnia znowu wracają problemy. W lutym nagle prawie w ogóle
przestało się zdarzać zajęte, teraz powraca, ale nie aż w takiej
skali. Z tymi dwudziestoma to było u mnie w styczniu.

Kiedy sobie instalowałem modem, myślałem, że coś zrobiłem nie tak,
skoro w ogóle nie można się połączyć. Ale byłem cierpliwy...

--
                                            QURCZAK
    __("<                          Marcin Kowalczyk