Re: Ciekawostki z NASK

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 14:25:49 MET DST

On 28 Apr 97 07:25:46 GMT, mpokul_at_sejm.gov.pl (Marek Pokulniewicz)

>Przeciez pisze wlasnie o tym ze TP SA i NASK nie potrafia/nie chca
>przekazywac sobie ruchu bezposrednio. Efekt jest taki, ze ruch z sieci
>obsliwanej przez NASK do sieci TP SA idzie przez Waszyngton.

Ee, przesadzasz. Najczesciej to jednak leci przez lacze w Warszawie.

Tylko ze ja mieszkam we Wroclawiu, i troche mnie dziwi, ze zadna ze
stron nie jest zainteresowana skroceniu drogi pakietow, ktore z
Wroclawia do Wroclawia leca przez Warszawe - dwa razy tym samym
kablem.....

J.