Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 00:07:56 MET

On Sun, 23 Mar 1997, Jaroslaw Lis wrote:

> Raczej powiedzialbym ze oba skladniki sie wzajemnie popieraja.
> Interesujace co najwyzej jest ze rzady sie ze trzy razy zmienily, i
> kazdy TPSA zapewnial monopol.
Poniewaz to lezalo w kieszeni kazdego z zadow - i lezy dalej :(

> To dlaczego nie podniesie ceny telefonow dwukrotnie? :-)
> Problem w tym, ze liczymy iz na naprawde wolnym rynku TPSA bedzie
> obnizala ceny - bo jak podniesie to skorzystamy z innych.
Poniewaz oni poprostu ,,nie przeginaja'' dzialaja na granicy...
jezeli podniesli by az dwukrotnie to ludzie poszli by pod sejm
i skonczyla by sie zabawa - a tak biora mniej ale od wiekszej
ilosci osob - jesli podniesli by to stracili by wszystkich
klientow - mniej zamozni dali by se siana z telefone - bardziej
zamozni kupili komurke... - oni to sobie dobze z miniterstwem
wykalkulowali ;)

ale niezmienia to mojego zdania otym - ze jak sie chce to zalatwic
mozna wszystko (no prawie)

> Hm, ciekaw jestem jak rozmawiales. Mam pare telefonow do zalatwienia
> :-).
no to zalatwiaj - jesli jest wolny kabel to niewidze zadnego problemu

> Tylko czasem trzeba podsumowac zarobione pieniadze, wyciaga sie MS
> Office .... i to nie jest juz zarabianie a czysta strata.
:)

> Tez tak twierdze - znalazles ze cos jest za drogie, albo brakuje?
> Ciesz sie, odkryles zyle zlota, zacznij to robic i sprzedawac,
> bedziesz bogatym czlowiekiem.
> Z tym ze telefonow to raczej nie dotyczy - te nieszczesne
> monopolistyczne ograniczenia.
nie prawda - mowisz tak bo tak tylko Ci sie wydaje

chyba nie oczekujesz ze powiem Ci ja masz zarabiac pieniadze ?? :)
powiem Ci tylko ze mozna to zrobic z TPSA, dzieki TPSA, obok TPSA
na TPSA :)

Jesli naprawde chcesz to Ci sie uda... jesli chcesz tylko troche
- aby udowodnic ze sie nie da - to tez sie uda... udowodnic...

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->