Re: PROTEST

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 20:21:42 MET

In pl.irc Zbigniew Zych <zych_at_bit.onet.pl> wrote:

: Kwestie co zrobić z kanałem #polska toczyły się pośród IRC Opów
: co najmniej od dwóch lat. Nie wyszło z tego nic, gdyż:
: . IRC OP nie jest od tego by wychowywać użytkowników
: . IRC OP nie powinien ingerować w kanały (są wyjątkowe sytuacje)
: . IRC OP ma się zajmować serwerem i dbać o jego stabilność.
Zgadza sie i tu masz racje, ale jezeli bot jest oficjalnie zgodnie
z tym co pisze na http://ibm.uci.agh.edu.pl/~ircd tudziez na innych
serverach to ktos sie na niego zgodzil czyz nie??

: > PS: Moze ktos zacznie sie liczyc ze zwyklami userami i IRC przestanie
: > byc twoim przywilejem a bedzie prawem dostepu do IRC-a,
: > Tudziez bycie IRC-opem stanie sie przywilejem,nagroda a nie prawem
: > samym w sobie, znamy wielu wspanialych ircopow ale tez i .......
Masz racje ale jezeli ktos kto korzysta z oficjalnego bota, (nie wiem
czy ma zgode) wyzywa sie na userach patrz "biala" to jest to nie fair
Natomiast jezeli bot stoi oficjalnie to dlaczego preferuje pewnych userow?

: Jak postawisz sobie własny serwer IRCa, to będziesz miał do niego pełne
: prawa. Póki co, masz jedynie przywilej.
: Nikt nie broni Ci postawienia własnego serwera...
: Nikt nie broni Ci założenia własnego kanału na istniejących serwerach.
Tak i nikt nie zabroni mi narzekac? to nie bialorus chyba?

: Nie traktuj IRCa jak całe życie...
: Pamiętaj, jest to usługa, której podstawowym celem jest komunikacja
: między ludzmi. I w tym kretyńskie boty Ci nijak nie przeszkadzają.
: Jeśli Ci ktoś przeszkadza, zrób ignore na niego...
Masz racje pod warunkiem ze mi nie przeszkadza w takowej komunikacji, a
trudno
z ignorowac +b

: Jeśli będzie Ci nadal przeszkadzał, wchodził na Twoje kanały,
: floodował, etc... wtedy będzie powód bym zaingerował w kanał.

: W chwili obecnej #polska jest kanałem o bardzo niskim statusie...
: I Yelonki (wszelkie) są właścicielem tegoż...
Zgadza sie operator kanalu nie zaleznie od tego kim jest ma wszelkie prawa
zgodnie z RFC, mnie tylko interesuje czy Yelonek i inne boty na #polska
sa oficjalnie ? to wszystko

: Żeby była jasność:
: . nie popieram głupich botów

  ja rowniez szczegolnie tych z +o
: . uważam, że mi w niczym nie przeszkadza taki głupi bot,

dopoki nie zachowuje sie agresywnie

: więc i Tobie też nie powinien
mnie to rybka nie bywam na #polska juz zbyt czesto, ale tu nie chodzi
tylko o mnie

: . nie jest to powód żeby zaraz krzyczeć na cały Internet
: o ograniczaniu praw i swobód obywatelskich ....
Dlaczego, w koncu kazdy moze krzyczec, ze mu sie cos nie podoba , a
pozatym jezeli 10 osobom cos sie nie podoba to juz cos

: PS: Napisz może raczej do Rzecznika Praw Obywatelskich :-))))))
nie no az tak to sie nie bede uzalal. :)))))

: Zbigniew Zych
: --
: http://onet.pl/~zych/ IRC Admin @ krakow.irc.pl

== Pawel Kaminski    e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net     CB-RADIO 27.150Mhz ==
==                   netwizards_at_usa.net  robbo_at_irc.pl                   ==
==         http://robbo.irc.pl/robbo.html,  IRC #polska ROBBO           ==
==     Certified SCO Unix Administrator,   Guardian 90 Administrator    ==
== http://robbo.irc.pl/  - 300 URLi - ludzie, zdjecia, info, imprezy    ==