Re: WWW + Win3.11

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 20:27:00 MET

23 Mar 1997 15:03:49 GMT, "Wojciech Myszka"
<W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl> napisał(a):

/> Wydaje mi sie (ale zastrzegam sie: ani nie wiem tego na pewno, ani
/>z tego niekorzystalem), ze MSIE dla Win 3.11 przychodzi z calkiem
/>dobrym i darmowym winsockiem. Co wiecej, z tego co czytalem, jest on
/>calkiem przyzwoity. Zostal opracowany przez firme FTP Software
/>(autora sieciowego pakietu OnNet). W pakiecie OnNet badzo mi sie
/>podobal Dialer - pozwalajacy "uczyc sie" (automatycznie pisac
/>skrypty) na podstawie jednego, recznie zrobionego polaczenia.

Watpie czy on taki dobry. Instalowalem toto u znajomego, to za cholere
nie udalo mi sie go zmusic do pokazania okna terminala po uzyskaniu
polaczenia - mimo zaznaczonej opcji.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
IndyCar 1997 po polsku: http://www.geocities.com/MotorCity/3416/indycar.html
PL Nascar Racing 2 Game (hot!): http://www.geocities.com/MotorCity/3416/nascar.html