Re: WWW + Win3.11

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 16:03:49 MET

Maciek <sobczak_at_unipack.com.pl> wrote in article
<01bc3550$074b9160$47b974c3_at_kappa>...
| Czy istnieje jakis dobry tani (darmo) winsock dla 3.11 i jeszcze
zeby nie
| byl trialem na 30 dni jak np. trumpet (i zeby nie wykladal
polskiego MS
| Office jak IE 3.0)?
  ===
  Wydaje mi sie (ale zastrzegam sie: ani nie wiem tego na pewno, ani
z tego niekorzystalem), ze MSIE dla Win 3.11 przychodzi z calkiem
dobrym i darmowym winsockiem. Co wiecej, z tego co czytalem, jest on
calkiem przyzwoity. Zostal opracowany przez firme FTP Software
(autora sieciowego pakietu OnNet). W pakiecie OnNet badzo mi sie
podobal Dialer - pozwalajacy "uczyc sie" (automatycznie pisac
skrypty) na podstawie jednego, recznie zrobionego polaczenia.

  W przypadku, gdy uzywasz sieci lokalnej - problem nadal pozostaje
"otwary"

Wojtek