Re: PROTEST

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 13:39:46 MET

> w takim razie czekam na kolejne spotkanie na lamach #polonia, zeby sie
> przekonac ze zlamiesz powyzsze zasady, co mialo miejsce przy poprzednim
> spotkaniu.

powazny zarzut. poprosze o przedstawienie logow, z ktorych wynika
ze naduzylem swoich uprawnien (kill) podczas wojen opowych na kanale
#polonia (badz innym) w stosunku do Ciebie badz kogokolwiek innego.
jak rozumiem, wiesz dokladnie co robi kill i kiedy mozna, a kiedy nie
powinien byc uzyty (przytocz ogolnie te zasady jesli mozesz). btw. nie
przypominam sobie, bys choc raz mial przyjemnosc opuscic IRC nie z
wlasnej woli z moja pomoca. jesli nie otrzymam logow z ktorych jasno
to wynika, potraktuje twoj list jako kolejne przyczepianie sie do
mojej skromnej osoby przez Ciebie i zadac bede przeprosin...

> takze jesli ta osoba posiada @ z powodu irc-operstwa ?
> jak sam zauwazyles, irc oper ma sluzyc uzytkownikom, a nie zajmowac
> sie ich tepieniem.

a jaki jest zwiazek miedzy @ a * ? poza tym, ze operzy _niektorych_
polskich serverow korzystaja czasem z dziwnych rozszerzen przez siebie
napisanych (zreszta wylacznie w naprawde uzasadnionych przypadkach)
nie stwierdzam zwiazku. dla ulatwienia dodam, ze tym serverem nie
jest lublin, poznan ani warszawa ;) nie korzystam i nie korzystalem z
tego typu wynalazkow i nic mi nie wiadomo by lubelski server pozwalal
na takie zabawy. komendy /squit jak dotad nie musialem uzywac w celu
jakimkolwiek, ta droga wiec takze @ zdobyc nie moglem. zastanawiam sie
wiec, czy kol. Znik wie o czym pisze.

A w ogole to z kim ja tu dyskutuje... Szkoda klawiatury.

pozdrawiam serdecznie,
karpio