Re: PROTEST

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 01:06:54 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

co do pkt. 1 i 4 pelna zgoda.

>2.
>[...]nie widze
>jednak powodu, dla ktorego mialby w jakikolwiek sposob wtracac sie do
>glupich wojen opowych, przypominajacych przedszkole czy wrecz naduzywac
>swoich uprawnien by przypodobac sie komukolwiek. generalnie * nie do tego
>sluzy, tak przynajmniej ja to rozumiem, jesli sie myle, to oswieccie mnie
>a sam wystapie o odebranie mi * w trybie natychmiastowym.

w takim razie czekam na kolejne spotkanie na lamach #polonia, zeby sie
przekonac ze zlamiesz powyzsze zasady, co mialo miejsce przy poprzednim
spotkaniu.

>3. jest wyraznie powiedziane, ze osoba posiadajaca @ moze robic na kanale
>co mu sie podoba.

takze jesli ta osoba posiada @ z powodu irc-operstwa ?
jak sam zauwazyles, irc oper ma sluzyc uzytkownikom, a nie zajmowac
sie ich tepieniem.