Re: PROTEST

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 13:13:15 MET

KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>powazny zarzut. poprosze o przedstawienie logow, z ktorych wynika
>ze naduzylem swoich uprawnien (kill) podczas wojen opowych na kanale
>#polonia

ja tam nawet opa nie mialem. poza tym na adminow wybiera sie zwykle
ludzi prawych, i prawdomownych. jesli chcesz to zaprzeczaj, jednak
dales powody plotkom na moj powazny zarzut (bo jest powazny).
nie takiego zachowania irc admina, jak twoje, wymagaja userzy,
oraz netykieta o ktorej tak trabisz na prawo i lewo.

>(badz innym) w stosunku do Ciebie badz kogokolwiek innego.

powiedz mi jeszcze tylko co beda warte takie logi ? to tylko plik
bez zadnej weryfikacji autentycznosci. jedyne co moge zrobic, to na
taka okazje zebrac czterech swiadkow ktorzy potwierdza co sie tak
naprawde dzialo.

>jak rozumiem, wiesz dokladnie co robi kill i kiedy mozna, a kiedy nie
>powinien byc uzyty (przytocz ogolnie te zasady jesli mozesz). btw. nie
>przypominam sobie, bys choc raz mial przyjemnosc opuscic IRC nie z
>wlasnej woli z moja pomoca.

irc nie, ale ostatnio kanal #polonia jak najbardziej.
potem weszlem na ten kanal i mi sie fajnie gadalo, bo boty
zdjely bana, ktory na mnie bezpodstawnie zalozyles. irc admin tak nie
powinien robic. po prostu okazales publicznie swoja niechec do mnie,
oraz jako admin wykorzystales swoja pozycje i zablokowales mi dostep
do jednego z kanalow.

>jesli nie otrzymam logow z ktorych jasno
>to wynika, potraktuje twoj list jako kolejne przyczepianie sie do

nie ma sprawy. nastepnym razem bedzie czterech swiadkow. co do logu,
i tak sie do niego przywalisz bo nie bedzie on w zaden sposob autentyfikowany.

>mojej skromnej osoby przez Ciebie i zadac bede przeprosin...
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ (ROTFL:) a zasluzyles ?

>a jaki jest zwiazek miedzy @ a * ? poza tym, ze operzy _niektorych_
>polskich serverow korzystaja czasem z dziwnych rozszerzen przez siebie
>napisanych (zreszta wylacznie w naprawde uzasadnionych przypadkach)

jak ostatni, opisany przeze mnie przypadek kwalifikujesz do uzasadnionych,
to wybacz. baletnica jestem. druga sprawa, jaki problem z * zrobic @ ?

>nie stwierdzam zwiazku.

jak zwykle zreszta.

>dla ulatwienia dodam, ze tym serverem nie
>jest lublin, poznan ani warszawa ;) nie korzystam i nie korzystalem z
>tego typu wynalazkow i nic mi nie wiadomo by lubelski server pozwalal
>na takie zabawy. komendy /squit jak dotad nie musialem uzywac w celu
>jakimkolwiek,

wybacz, ale ja pamietam cos zupelnie innego irc.lublin.pl op ->dr_karpio .
tyle ze to bylo kiedys, jednak jest to sprzeczne z powyzszym twoim
stwierdzeniem.

>ta droga wiec takze @ zdobyc nie moglem. zastanawiam sie
>wiec, czy kol. Znik wie o czym pisze.

wiem tylko tyle, ze jako irc admin, zlamales zasady. nawet jesli opa
nie lapiesz od serwera, to ludzie i tak widza ze jestes irc operem i ci opa
daja. to tez jest forma wykorzystywania swojej pozycji. majac opa
zabanowales mnie na #polonia, i wykopales. czy tak robi irc admin ?
powiem krotko: wstydz sie.

>A w ogole to z kim ja tu dyskutuje... Szkoda klawiatury.

no wlasnie. taki jest twoj stosunek do calego swiata. trzymaj tak dalej :)))))
moge ci podac fajne okreslenie (rodem z peceta), ktore dotarlo do mnie
priv-mailem. jest bombowe, i okresla cala twoja osobe. nie bede cytowal,
bo pewnie niejeden niejednokrotnie wpadnie na to okreslenie samodzielnie :)))

>pozdrawiam serdecznie,
>karpio

czy to serdecznie nie zabrzmialo ironicznie ?