Re: Jaki CIR?

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 15:19:14 MET

In pl.listserv.polip Emil Stepniewski <emil_at_oeiizk.waw.pl> wrote:
> Usiluje podlaczyc moja instytucje do TPSA i chcialbym zasiegnac porady
> znawcow tej materii. Chodzi mi konkretnie o CIR, czyli o przeplywnosc
> gwarantowana. Dla pozadanej przeze mnie szybkosci polaczenia (256kbps)
> moge wybrac 0, 8 lub 16kb i placic za to odpowiednio 120, 240 i 480zl
> miesiecznie. I tu pytanie: jak to wyglada w praktyce?

Jak wynika z rachunkow ktore nam ostatnio przyszly CIR 0 jest przyznawany
automatycznie i nie mozna sobie wykupic lacza bez CIR. Troche bez sensu
IMHO, zwlaszcza ze placisz 120 PLN za nic. Co do 'prawdziwych' CIRow
to chyba na razie w praktyce nie sa do niczego potrzebne.

--
Pawel Krawczyk  .  Politechnika Krakowska  .  CETI S.C. . Fido 2:486/23
http://www.ceti.com.pl/~kravietz/  .  PGP fingerprint: F00B602435AC9521