Jaki CIR?

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 12:34:34 MET

Witam,
Usiluje podlaczyc moja instytucje do TPSA i chcialbym zasiegnac porady
znawcow tej materii. Chodzi mi konkretnie o CIR, czyli o przeplywnosc
gwarantowana. Dla pozadanej przeze mnie szybkosci polaczenia (256kbps)
moge wybrac 0, 8 lub 16kb i placic za to odpowiednio 120, 240 i 480zl
miesiecznie. I tu pytanie: jak to wyglada w praktyce?
Nikt w TPSA nie potrafil mi tego powiedziec. Oczywiscie zainteresowany
jestem najtansza opcja, ale nie wiem, czy nie oznacza ona, ze lacze mi
sie bedzie stale przytykac. Czy ktos mi to moze wyjasnic, jak to z tym
jest?
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski