Re: Jaki CIR?

Autor: Zbigniew J. Tyrlik (zbig_at_gaga.system.gsl.net)
Data: Tue 25 Mar 1997 - 14:28:18 MET

As quoted from <3332724A.7C0E23C4_at_oeiizk.waw.pl> by Emil Stepniewski <emil_at_oeiizk.waw.pl>:

+---------------
> Witam,
> Usiluje podlaczyc moja instytucje do TPSA i chcialbym zasiegnac porady
> znawcow tej materii. Chodzi mi konkretnie o CIR, czyli o przeplywnosc
> gwarantowana. Dla pozadanej przeze mnie szybkosci polaczenia (256kbps)
> moge wybrac 0, 8 lub 16kb i placic za to odpowiednio 120, 240 i 480zl
> miesiecznie. I tu pytanie: jak to wyglada w praktyce?

na dzikim zachodzie projektujac siec FR zaklada sie srednie 25% obciazenie;
W zaleznosci od firmy,beda ci proponowali rozne rozwiazania.
1) jedna z 3 najwiekszych firm komunikacji miedzymiastowej rekomenduje 0 CIR.
2) Jeden z reginallnych Bell wymaga CIR wielkosci 50% szybkosci lacza,
aby uniknac przeladowania sieci.

> Nikt w TPSA nie potrafil mi tego powiedziec. Oczywiscie zainteresowany
> jestem najtansza opcja, ale nie wiem, czy nie oznacza ona, ze lacze mi
> sie bedzie stale przytykac. Czy ktos mi to moze wyjasnic, jak to z tym
> jest?

Przytykanie zalezy od tego jak oblozone sa lacza. Popros o ostatnie 3 miesiace,
patrzac szczegolnie na gdzie ty potrzebujesz polaczen.

> Pozdrawiam
>
> Emil Stepniewski

_zjt

Zbigniew J. Tyrlik  DoD# 0759  FJ1200 89-Silver...     kleks_at_apk.net
Free thinker, traveller, poet, happy father and husband....
Global One is not responsible for my acts. Neither am I.