Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 15:21:17 MET

Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:
: > To jak? Biedak nie umial dyskutowac? Juz ktos mowil, ze TP S.A. jest
: > w porzadku bo on czekal na telefon tylko 3 miesiace. Ja czekalem 3.5
: > roku 50 m. od centrali w centrum Warszawy (TP S.A. miala ponad rok
: > opoznienia). Inni czekaja po kilkanascie lat.

: eeee - gadanie mozna bylo miec telefon bez zadnego problemu
: trzeba bylo tylko pokombinowac... (i wcale nie potrzeba bylo
: miec zadnych znajomosci czy dawac lapowek...)

A co tam kombinowac. Jawnie mowili .... "ale oczywiscie Centertela
mozemy Panu sprzedac od reki".

P.S. A juz tego ostatniego oswiadczenia prezesa TPSA w sprawie
   rozliczen z telefoniami komorkowymi to nie rozumiem, choc czytalem
   ze dwa razy. Zlikwidowac ten monopol i przynajmniej kazdy zarzut
   bedzie mozna prosto odeprzec "Nie podoba sie? Prosze kupic gdzie indziej"

: > Byloby gorzej. Tylko co z tego. Jesli jest lepiej to dlaczego jest
: > tak zle?
: wcale niejest tak zle - ja uwazam ze nalezy sie cieszyc z tego
: co sie ma i dazyc do tego zeby bylo wiecej/lepiej - a nie bez
: sensu nazekac ze sie czegos niema

Popieram, jest nie najgorzej. Ale niestety - dopoki jest monopol to na
konkurencje nie ma co liczyc.
Nawiasem mowiac - jest monopol czy go nie ma? Bo czytam wlasnie o spolce
Netia, co ma miec w 2000r iles tam abonentow..

J.