Re: majtki

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 14:48:32 MET

Robert Maron <robmar_at_mimuw.edu.pl> wrote:
: Jaroslaw Strzalkowski <js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: : Pytam poważnie: jest sens traktować poważnie zjawisko pornografii w sieci
: : i np. postarać się o zmiany w regulaminie czy też uznać, że cały problem
: : to jedynie wynik chorej wyobraźni Marudy?
: a meczy Cie to jakos ?

Jeśli mam być szczery, to męczy. Przykre jest gdy słyszę w radiu, że
Internet na uczelni służy głównie "do zaspokajania potrzeb (...) normalnych
chłopców" (autentyczne!). Przykre jest gdy takie różne Marudy łażą po
uczelni i gadają głupoty o mojej pracy. Przykre jest gdy wyciąga się takie
marginalne gówno jak pornografia i pod tym pretekstem zaprzecza się
jakiejkolwiek sensowności Internetu i laboratoriów studenckich w
szczególności.

Chciałbym w swoim otoczeniu jakoś to opanować. Może się da.
I dlatego pytam się o Wasze doświadczenia.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow