Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 14:46:11 MET

Dnia 21 Feb 97 o godz. 12:47, Grzegorz Szyszlo napisal(a):

> Nie ma sprawy. moge ci przesylac wszelkie reklamowki przychodzace
> do mnie internetem. fake'mailami, zebys nie mogl sobie filtra zalozyc.
> ale bede sie lojalnie podpisywal. z pewnoscia te przesylki beda zajmowaly
> o wiele mniej miejsca, niz ta cala dyskusja. moze byc ?

Jezeli *faktycznie* beda one zajmowaly znacznie mniej miejsca niz obecna
dyskusja, to mozesz przysylac. Mysle, ze predzej Tobie sie znudzi wysylanie
tych fake-maili (chyba ze sobie do tego automat ustawisz, ale to IMHO byloby
nie fair ;-)) niz mnie ich kasowanie. I bez Ciebie troche ich dostaje... ;-)

A poza tym zauwaz, ze autor listu, od ktorego sie to wszystko zaczelo:
1) nie wyslal fake-maila, uzyl prawdziwego adresu
2) wyslal jeden stosunkowo krotki list, na szesc grup, jednak w jakis sposob
zwiazanych z tematem!
Dyskusja, ktora sie wokol tego rozpetala, zajela wielokrotnie wiecej.
A ktos usilowal mu sugerowac - i tego bezposrednio dotyczyl moj list - ze
swoim listem "zaburza dzialanie sieci w sposob uniemozliwiajacy innym
korzystanie z niej" czy jakos tak, co jest - biorac pod uwage konkretny
przypadek - po prostu smieszne.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl