Re: majtki

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 12:30:41 MET

In pl.listserv.polip Jaroslaw Strzalkowski <js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: : : Pytam poważnie: jest sens traktować poważnie zjawisko pornografii w sieci
: : : i np. postarać się o zmiany w regulaminie czy też uznać, że cały problem
: : : to jedynie wynik chorej wyobraźni Marudy?

: Jeśli mam być szczery, to męczy. Przykre jest gdy słyszę w radiu, że
: Internet na uczelni służy głównie "do zaspokajania potrzeb (...) normalnych
: chłopców" (autentyczne!). Przykre jest gdy takie różne Marudy łażą po
: uczelni i gadają głupoty o mojej pracy. Przykre jest gdy wyciąga się takie
: marginalne gówno jak pornografia i pod tym pretekstem zaprzecza się
: jakiejkolwiek sensowności Internetu i laboratoriów studenckich w
: szczególności.

Nie wiem czy marginalne. Moze wrecz zerowe. Wlasnie obszedlem pare
stanowisk [czas wolny dla studentow] i zadnej rozebranej panienki nie
ujrzalem :-(. Nienormalni jacys studenci.

J.