Re: Usluga internetowa, czy nie? I inne..

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 19:17:11 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: Owszem, moje skasowano... razem z pozostalymi piecioma grupami. ;-))))

Nie dotarło...

| Gdy się pozbywają spamu, pozbywają się go w całości. Nie próbują
| oceniać czy niektóre z listów spamu są w złym miejscu i pozbyć się tylko
| tych właśnie. To by było złe. Tak złe, jak powiedzenie, że list jest
| spamem, bo im się nie podobał. Nie, oni usuwają cały spam. To jest
| właściwy sposób pozbycia się spamu.

: Pomylka. "Charter" POLIPa wyraznie dotyczy poczty. Grupa newsowa jest
: tylko sprzezona. A moja reklama szla newsami, ktore - jak tu wyraznie
: powiedziano - sa czym innym niz poczta.

To ja przepraszam i chyba zamknę bramkę, bo skoro ten polip w newsach i
ten na liście dyskusyjnej to dwa zupełnie inne polipy, to ja chyba
jestem niedoedukowany. Abonament RTV też przestanę płacić, bo nie
odbieram TV z anteny, tylko z kablówki. Dziękuję bardzo. Czuję się
oświecony.

: Jak ucywilizowac polski Internet? Tak jak ucywilizowano swiatowy.

Ciekawe czemu mój .procmailrc też ciągle rośnie i rośnie...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS