Re: O podstawie prawnej...

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 21:05:38 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
PS> A o jakich? Ja mowie o jednej kategorii: o ludziach, ktorzy _wylacznie_
PS> sami sobie przyznaja prawo do oceny co jest naduzyciem sieci, a co nie.
PS> I na tej jedynie podstawie podejmuja dzialania represyjne.
A dlaczego wyłącznie? Mamy demokrację i ja przyznaję komuś, kto się ponoć
ukrywa pod adresem cancelbot_at_usenet.pl prawo do takiej oceny i wyrażam
swoje zaufanie do tego kogoś. Kimkolwiek by nie był.

PS> No to ja jestem wyjatkiem. Ani nie falszuje adresu, ani nie wysylam
                                                            ^^^^^^^^^^^
PS> spamu. Nie zgadza sie Pan? Panskie prawo. Ale ja sie powoluje na
    ^^^^^
Eeech... dalsza dyskusja z Panem po prostu nie ma sensu...
PS> definicje funkcjonujace w Internecie, a nie w glowach administratorow. A
PS> przypominam, ze to nie administratorzy stworzyli Internet.
Tak - stworzyli go userzy (żeby nie powiedzieć spammerzy), którzy wysyłają
po kilka kopii tego samego postingu na różne grupy.

--
Artur Czechowski, arturcz_at_cyf.gov.pl,  Instytut Energii Atomowej, Świerk
Powyższe opinie są moimi prywatnymi i nijak się mają do mojego pracodawcy.