Re: O upowaznieniach...

Autor: Aneta Baran (baran_at_afsmail.cern.ch)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 14:27:33 MET

Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> Nawiasem mowiac Panska zdolnosc techniczna do skasowania moich postingow
> wynika bezposrednio z tego, ze jest Pan administratorem. Dzieki temu ma
> Pan dostep do zastrzezonych funkcji serwera news.
Plecie Pan androny, panie Skulski. RTFRFC 977, podane wcześniej zresztą
przez Szymona. _Każdy_ może skasować dowolny posting. Bycie administratorem
serwera newsów nie ma tu nic do rzeczy.

(A mówiłam, że do dyskusji warto być przygotowanym. To znaczy, wiedzieć,
o czym się mówi...)

AB

--
  Aneta.Baran_at_cern.ch  |  CERN-CN RD45  |  http://www.ifj.edu.pl/~aneta/
       Anything is good and useful if it's made of chocolate.