Re: Dzierzawa lacza

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 14:28:35 MET

On Wed, 19 Feb 1997 09:56:06 GMT Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> wrote:
: Mam problem, ktory nie bardzo jestem w stanie samemu rozwiazac.
: Ile kosztuje dzierzawa lacza do Internetu 28.8kb, ISDN? Komu, za co i w
: jakich okresach (jednorazowo, miesiecznie) sie placi?
: W informacji NASK padlo cos takiego, ze lacze dzierzawione oplaca sie miec,
: jesli uzywa sie lacza komutowanego przez ok 1 godz dziennie. Cenniki nie
: potwierdzaja tych wyliczen. Tabele TP SA sa nieco przeladowane
: niezrozumaila dla mnie terminologia.
: Mieszkam w Warszawie, takze chyba infrastruktura jest dosc blisko. Czy
: lacze dzierzawione sie rzeczywiscie oplaca jesli korzysta sie powyzej 1 h
: dziennie? (Doliczajac powiedzmy 100 zl dla providera).

Przynajmniej 2 h dziennie albo więcej, zależy od przepustowości.
Przykładowe koszty: TP SA 500 zł instalacja kabla, 26 zł + 10 zł/km
miesięcznie. Internet: np. 28k8 - 800 zł instalacja + po 1 modemie na
każdy koniec kabla do kupienia; miesięcznie 500 zł (nie-komercyjne 9600 -
ok. 150 zł). Ceny w różnych miastach (i u różnych providerów) mogą się
mocno różnić.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec