Re: O upowaznieniach...

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 21:55:19 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
PS> Nawiasem mowiac Panska zdolnosc techniczna do skasowania moich postingow
PS> wynika bezposrednio z tego, ze jest Pan administratorem. Dzieki temu ma
Pośrednio. Żeby być admistratorem trzeba posiadać pewną wiedzę.

PS> Pan dostep do zastrzezonych funkcji serwera news.
Nie są to w zadnym wypadku zastrzeżone możliwości serwera news.
Może to zrobić praktycznie każdy. Ze zrozumiałych względów nie podam
tutaj jak - wystarczy, że w którymś piśmie komputerowym podano instrukcję
w jaki sposób wysyłać fake-maile... :-/
Zaś tą wiedzą akurat Tomek dysponuje.

--
Artur Czechowski, arturcz_at_cyf.gov.pl,  Instytut Energii Atomowej, Świerk
http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/