Dzierzawa lacza

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 10:56:06 MET

Mam problem, ktory nie bardzo jestem w stanie samemu rozwiazac.

Ile kosztuje dzierzawa lacza do Internetu 28.8kb, ISDN? Komu, za co i w
jakich okresach (jednorazowo, miesiecznie) sie placi?

W informacji NASK padlo cos takiego, ze lacze dzierzawione oplaca sie miec,
jesli uzywa sie lacza komutowanego przez ok 1 godz dziennie. Cenniki nie
potwierdzaja tych wyliczen. Tabele TP SA sa nieco przeladowane
niezrozumaila dla mnie terminologia.

Mieszkam w Warszawie, takze chyba infrastruktura jest dosc blisko. Czy
lacze dzierzawione sie rzeczywiscie oplaca jesli korzysta sie powyzej 1 h
dziennie? (Doliczajac powiedzmy 100 zl dla providera).

Pozdrawiam

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html