Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszuk

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 01:08:10 MET

js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) wrote:

>Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
>: Otoz starsze przegladarki (np. tak zachowywal sie Netscape 1.1) jak dostana
>: naglowek: "Content-Type: text/html; charset=xxxxx" to traktuja to
>: jako nieznany typ dokumentu, i wyrzucaja na ekran zrodlo strony w HTML-u.
>
>Mówiłem to nie raz i jeszcze raz powrtórzę, bo jak widać warto: nie ma
>już takich przeglądarek; wymarły, szlag je trafił, czy co kto tam woli.
>Dowód: serwer AGH wystawia charset w HTTP od ho-ho i ludzi, którzy by
>mieli jakiekolwiek z tym problemy praktycznie nie ma (do 2 rocznie).

Tak, a Szymon potem robi statystyki, z których mu wychodzi, że
użytkownicy OS/2 prawie nie korzystają z Internetu...

IBM WebExplorer w wersji 1.1h wywala się na stronach AGH.
Nowsza wersja nie istnieje (a przynajmniej nic o niej nie wiem)
Netszkapą nie da się go w tej chwili zastąpić, bo wersja 2.02
nie przekodowuje ISO-8859-2 na 'wewnętrzną' OS-ową CP852

Kto był tym drugim w ciągu ostatniego roku który do Ciebie pisał ?
:-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl