Re: Spam i crossposting

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 01:07:32 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>A pomyliles sie bo wcale nie pod MS-Windows ;-)
>To np. Trumpet - jedyny szerzej dostepny newsreader pod DOS-a.
>(Tego, co jest w Minuecie, nie bardzo mozna nazwac newsreaderem, bo to
>najpierw sciaga ci wszystkie newsy na dysk PC-ta, tak jak poczte - co w
>przypadku newsow jest bez sensu. I tez nie sprawdzalem, jak sie zachowuje z
>Followup-To:)

Bez sensu ??? Długo szukałem dobrego newsreadera, który najpierw
ściąga wszystkie newsy na dysk PC-ta, aż w końcu się załamałem
i uruchomiłem pod OS/2 windowsianego Forte Agenta. Pole Followup-To
respektuje.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a właściwie łączenia
się z siecią :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl