Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszuk

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 09:30:24 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Tak, a Szymon potem robi statystyki, z których mu wychodzi, że
>użytkownicy OS/2 prawie nie korzystają z Internetu...
>
>IBM WebExplorer w wersji 1.1h wywala się na stronach AGH.

Dokladnie tak. nic nie widzi/probuje sciagac html'a na dysk lokalny.
ale netscape for os/2 widzi dobrze. webexp 1.x IBM ma wiele, wiele innych
bykow ktorych nie bede przytaczal. jedyne co robi bardzo dobrze, to dzieli
sie paleta kolorow jesli jest ich 256. netscape robi to fatalnie.

>Nowsza wersja nie istnieje (a przynajmniej nic o niej nie wiem)
>Netszkapą nie da się go w tej chwili zastąpić, bo wersja 2.02
>nie przekodowuje ISO-8859-2 na 'wewnętrzną' OS-ową CP852

niestety to prawda. grrrr...... podmiana fontow tez nic nie daje.

>Kto był tym drugim w ciągu ostatniego roku który do Ciebie pisał ?
>:-)))
>
>Grzegorz Bodaszewski

Ja jesli potrzebuje szybkosci, korzystam z netscape for os/2.
jesli chce czytac po polsku, to niestety pod os/2 korzystam z windizanej
netszkapy. w ten sposob nie przestawiam sie serwerowi http jako os/2 lecz
jako winda. i faktycznie wychodzi ze nikt nie korzysta z os/2.

aha. os sie przedstawia tu jako WIN16.