Re: Komunikaty TPNET

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 22:13:16 MET

wojsyl_at_icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote:

>No bo pewnie jak sie laczysz ze stanami, to wcale nie uzywasz
>linii NASK-TPSA, a nawet jesli uzywasz, to waskim gardlem
>sa w tym przypadku lacza miedzynarodowe do usa, ktore w przeciwienstwie
>do krajowych sa zapchane calkiem ...
>
>Zreszta, co ja tu tlumacze jak komu glupiemu - przeciez sam wiesz ?
>
>--w

i wiem, i nie wiem. w weckendy hosty sa nisko obciazone, linie raczej tez.
mimo to liczba 4KB/s jest jakas magiczna granica poza ktora nie moge
wyskoczyc. wiecej. otwieram kolejna sesje FTP, i ta tez ma 4KB/s.
obie razem 8KB, osobno tylko 4. co kurde jest ? skoro lacze nie jest
zapchane to czemu nie moge z niego skorzystac ?