Re: TPSA <-> NASK Routing

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 22:07:47 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<5ecmug$paq$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
| In pl.listserv.polip Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
| : In pl.listserv.polip Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
| : : Ale coz - poloficjalna odpowiedz K.P. twierdzi, ze taniej jest
| : : im dociazyc
| : : lacze Wroclaw-Warszawa niz wstawic dodatkowa karte do routera
| : : we Wroclawiu
|
| : Ee, dopuki wszystko dziala dobrze, to chyba wszystko jedno
| : czy dwa routery lacza sie przez wyspy hula-gula czy bezposrednio.
| : O ile oczywiscie nie ma to wiekszego wplywy na opoznienia,
| : przepustowosc
> [...]
  ---
  Ale takie rozwiazanie ma swoj glebszy sens:
  - ktos pobudowal infrastrukture techniczna na miare przyszlych
    potrzeb.
  - teraz zeby uzasadnic jej istnienie przesyla pakiety w "te i
    nazad" (bo przeciez oba lacza Wroclaw - Warszawa: i te "NASKowe"
    i te TPNETU zostaly zorganizowane na liniach TP SA)
  - o ile wiem WCSS postawil warunek, ze routing odbedzie sie na
    routerze WASKU nad ktorym WCSS ma kontrole - moze to to?