Re: Komunikaty TPNET

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 12:21:12 MET

In pl.listserv.polip Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

: >Lacze 1Mbps NASK-TPSA dzial juz od ladnych kilku miesiecy.
: >O ile wiem jego przepustowosc nie jest w pelni wykorzystana,
: >wiec dlaczego piszesz, ze jest za niska ?

: W takim razie skoro lacza sa niewykorzystane, czemu ja mam ze stanow
: transfer ponizej (czesto grubo ponizej) 4KB/s ?

No bo pewnie jak sie laczysz ze stanami, to wcale nie uzywasz
linii NASK-TPSA, a nawet jesli uzywasz, to waskim gardlem
sa w tym przypadku lacza miedzynarodowe do usa, ktore w przeciwienstwie
do krajowych sa zapchane calkiem ...

Zreszta, co ja tu tlumacze jak komu glupiemu - przeciez sam wiesz ?

--w