Re: Coraz lepiej...

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 16:28:02 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: No, pieknie, koledzy. Za malo Wam rozrabiac w Internecie, to teraz
: trzeba zareklamowac inne bandyctwo. Na razie spalic komus fax.
: Czekam na jeszcze ciekawsze pomysly.
: Bo przeciez "wlasnie o to chodzi..."
: A watek jest oczywiscie na temat.
: Co kolega Surmacz na to? A reszta szeryfow?

Facet, odczep sie ode mnie, ok?
Mam dosc powtarzania tego samego, a potem dementowania tego, czego nie
powiedzialem...

(Niniejszym ten watek, oraz sz. pan Skulski trafiaja do mojego killfile,
wiec prosze mnie dluzej nie nekac pytaniami na ten temat. Rzeczowa
dyskusja na temat juz sie skonczyla jakies 2 tygodnie temu).

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS