Re: Coraz lepiej...

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 18:42:49 MET

Tomasz R. Surmacz <tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
[...]
: (Niniejszym ten watek, oraz sz. pan Skulski trafiaja do mojego killfile,
: wiec prosze mnie dluzej nie nekac pytaniami na ten temat. Rzeczowa
: dyskusja na temat juz sie skonczyla jakies 2 tygodnie temu).
w moim jest od dawna :) ale co poniektorzy zmieniaja subject i mi sie
pokazuje :(
a to co widze jest bardzo meczace; prosba: utrzymujcie te dyskusje
wewnatrz jednego watku, bo naprawde - ilez mozna sie przekonywac, ze
ktos nie slucha argumentow; ew. dyskusje ze mna prosze poczta
elektroniczna... :))

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar