Re: Coraz lepiej...

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 12:05:55 MET

Jacek Pietraszek wrote:

> [...]
> : trzeba zareklamowac inne bandyctwo. Na razie spalic komus fax.
> : Czekam na jeszcze ciekawsze pomysly.
> : Bo przeciez "wlasnie o to chodzi..."
> : A watek jest oczywiscie na temat.
> : Co kolega Surmacz na to? A reszta szeryfow?
>
> i przyznam sie, ze o ile do tej pory bylem jedynie znuzony
> walkowaniem watku ciagnacego sie jak toffi, to o tyle teraz
> zaczynam sie lekko wkurzac. Pan Piotr Skulski, ktory do tej
> pory ustawicznie i dosc namolnie sie reklamowal, a nastepnie
> usilowal sie ustawic w pozycji 'jedynego sprawiedliwego'

Prosze Pana, obaj jestesmy mniej wiecej tak samo sprawiedliwi - kazdy na
swoja miare.

Rozumiem Pana wscieklosc, raz z bezradnosci wobec blokowania faxu, drugi
raz, kiedy przeczytal Pan, ze uwazam to za bandyctwo. Fakt, odpowiedzial
Pan bezprawiem na bezprawie. I jezeli nic innego nie poskutkowalo,
rozumiem Pana. Kto wie, moze sam bym tak postapil. Nie wiem.

Ale jezeli mam przed oczami konwersacje na temat "Jak gosc nie podal
emaila, to moze podal fax i wtedy trzeba mu go zablokowac" to wtedy ja
sie wsciekam. Bo to juz nie jest netykieta, ochrona sieci i takie tam,
tylko zwykle chuliganstwo. A co jezeli nie poda faxu, tylko adres? To co
wtedy Panowie Lis i Szyszlo wymysla, zeby czlowieka ukarac?

Koncepcja karania i odwetu jest barbarzynstwem i nie ma nic wspolnego z
obrona wlasna.

Pozdrawiam uparcie, Piotr Skulski

--
Uzywasz shareware?
Zarejestruj! Juz mozna - w Polsce! U mnie.