Re: Coraz lepiej...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 14:23:22 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: Ale jezeli mam przed oczami konwersacje na temat "Jak gosc nie podal
: emaila, to moze podal fax i wtedy trzeba mu go zablokowac" to wtedy ja
: sie wsciekam. Bo to juz nie jest netykieta, ochrona sieci i takie tam,
: tylko zwykle chuliganstwo.

Nie - chuliganstwo to jest rozsylanie po ludziach niechcianych e-maili.
A chamstwo jak wiadomo najlepiej zwalcza sie sila i godnoscia osobista :-)

: A co jezeli nie poda faxu, tylko adres? To co
: wtedy Panowie Lis i Szyszlo wymysla, zeby czlowieka ukarac

Jest pare sposobow. Mozemy mu np wyslac zawiadomienie o koniecznosci
stawienia sie na terminalu 6 portu gdanskiego celem odebrania przesylki,
tylko niech do celow celnych zabierze ze soba dokumenty firmy - regon,
akt rejestracji. I to koniecznie w ciagu dwoch dni, w godzinach 8-12,
bo od trzeciego dnia leca kary za przechowywanie paczki.

: Koncepcja karania i odwetu jest barbarzynstwem i nie ma nic wspolnego z
: obrona wlasna.

Ze sie tak wyraze - jak chlop sam zrozumie ze nie nie nalezy do mnie slac
smieci to znaczy ze obrona byla wlasciwa :-).

Jarek.