Re: NASK nie widzi części sieci w USA

Autor: Maciej Kolodziej (mk_at_solidex.krakow.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 11:44:01 MET

Witam,
> A czy ktos probowal sie kontaktowac sie z digex ??
Nie z Digex-em wprost, ale z kolejnym z ogniw, czyli z BBN sie
kontaktowalem, poniewaz dla mnie byl to ostatni operator od ktorego
wracaly jeszcze pakiety do Polski gdy kontrolowalem lacznosc z Krzemowa
Dolina (w szczegolnosci sieci 192.cos_tam byly pokrzywdzone)
Otrzymalem odpowiedz, ze skoro nie jestem ich klientem to powinienem sie
skontaktowac z wlasciwym ISP z uslug ktorego korzystam ... Ten zas
to wlasnie NASK i ich partner Digex. Darowalem sobie proby uzyskania
odpowiedzi kiedy klopoty sie skoncza i po prostu przekierowalem sobie
routing na swiat (i ze swiata) poprzez TPNET, bo ci chlopcy to akurat
uzywaja ostatnio dobrych zabawek z atestem ;-)

Poczta dziala (MX-y odpowiednio w sieci NASK i w TPSA), dostep do
Internetu mamy (gateway jak dla MX), DNS chodzi (chyba ze expire na
secondary serwerach zakonczy to pasmo sukcesu ;-(
No ale zawsze mozna liczyc, ze popularne ostatnio zachowanie sie sieci
nie trwa caly tydzien, nadejdzie moment gdy sieci sie zobacza, wymienia
informacje, a potem znowy moga byc nieosiagalne ... ;-((

Mam propozycje ;-O
Moze DialUp i PPP czy cos takiego pomoze w utrzymaniu Internetu
Swiatowego i sieci Internet-NASK w calosci ;-) ...

Pozdrawiam
Maciek