Re: Spam i crossposting

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 16:55:22 MET

On 9 Feb 97 06:23:19 GMT, sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski)

>Jak mi ktos taki numer zrobi, to bede wiedzial, ze to Ty. ;-)))

Uwaga - jak mi cos w odpowiedzi podesle mailbombe - oglosze ze juz sie
tak nie sprzeciwiasz stosowaniu srodkow odwetowych :-)
Jak przyslesz prosbe o wypisanie [a co to dla mnie - 'sub' zamienic na
'signoff' i znow skrypt odpalic] - to wypisze, ale oglosze ze jez nie
chcesz zadnej niechcianej poczty.

>To sie sklada skarge do providera.

Mojego czy jego? Wszak to tylko okazyjny list, wyjatkowo w temacie, na
jedna grupe ....

>ROTFM ;-)) dla ulatwienia: http://www.vx.com/spam/dweebs.html ostatni
>akapit (cierpliwosci nie starczylo?)

Zle przeczytales - przeciez tam wyraznie pisze ze i taka pojedyncza
wiadomosc moze byc zle przyjeta.

http://www.vix.com/spam/faq.html
[...]
8.Q. Where can I advertise?

You can advertise on anything you own - your own Web site, any mailing
lists you run (as long as people sign up voluntarily - note that much
spam amounts to mailing lists people are signed up to without being
asked), any newsgroups that belong wholly to you. You can't advertise
on other people's mailing lists without their permission, on public
newsgroups (by and large), or using other people's e-mail boxes, any
more than you can put a billboard up in somebody's front lawn.

To co - posiadasz te 6 grup, czy tez moze one nie sa publiczne?

>Jak sie zdarzy taka - oczywiscie anonimowa - pomylka, to tez bede
>wiedzial, kogo pytac.

Pytac mozesz, ale nie mnie pierwszemu moze sie to nie spodobac :-).
A z pytania moze wiele nie wyniknac - jak trafisz do kill-file.

J.