Re: Kablem do Szwecji ?!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 16:55:18 MET

On Sun, 09 Feb 1997 04:49:21 GMT, marcus_at_digicron.com (Marcus Kline)
>On Sat, 08 Feb 1997 15:07:56 GMT, zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl

Akurat. PSE ma takie linie od dawna zalozone i operatywne. Aledlugo
sie na konkurencje naczekasz :-(. PSE nie jest zainteresowane
udostepnieniem i ja sie nie dziwie: poki przedsiebiorstwo bedzie
panstwowe, to madry dyrektor nie bedzie ryzykowal gniewu ministrow,
w dodatku za cos co stanowiloby ulamek obrotu firmy.

P.S. I tak wczesniej w kolejce jest PKP - tez ma dobrze rozwinieta
siec.

>Firmy energetyczne w USA i innych krajach maja siec swiatlowodow
>rozwinieta od lat i dopiero w ostatnich latach sprzedaja uzycie
>tych przewodow dla innych celow niz swoich wewnetrznych.

A wiesz jak sie to skonczylo w GB? Slupy stoja na polach rolnikow,
poki transmitowaly prad i byly 'na potrzeby spoleczne', to rolnicy
dostawali za dzierzawe ziemi jakies grosze. Ale teraz zadaja solidnego

procentu od zyskow z dzierzawy linii telekomunikacyjnych.

J.