Re: Daemon POP-3

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 18:45:16 MET

On 8 Feb 1997 12:16:23 GMT Pawel Krawczyk <kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl> wrote:
: In pl.listserv.polip Rafal Maszkowski <rzm_at_torun.pdi.net> wrote:
: > : Polecam qpoppera-2.2. Przede wszystkim ze jako jeden z niewielu obsluguje
: > : APOP i Kerberos. Poza qpopperem Qualcomm (www.qualcomm.com) ma kilka niezlych
: > : patentow na zmiane hasla przez Eudore itp.
: > Starsza wersja czasami głupiała, potem ściągnąłem nowszą i ta padała
: > już pod najprostszym mailboxem. Programy do haseł wołają passwd, co jest
: > ciężko przenośne. Może akurat trafiłem na słabe wersje, ale się zraziłem.
: 2.2 obsługuje shadow, więc i chyba passd (czy jak to się
: tam nazywa) też. Ale nie testowałem qpoppera na serwerze, więc nie wiem
: jak się spisuje pod dużymi obciążeniami.

W pierwszym zdaniu chodziło mi o qpopper, a potem o te programy do
zdalnej zmiany haseł przez sieć, które wołają w tym celu program passwd.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec