Re: Jak zostac spamerem - krotki poradnik...

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 07:45:57 MET

sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski) wrote:

> Co do kilkukrotnego wysylania, przed chwila skonczylem (i wyslalem)
> tekst mowiacy m. in. dlaczego wlasnie tak.

> Co do wyczucia atmosfery - z tych szesciu grup nadeszly DWIE skargi, w
> tym jedna na off-topic. Jak na 'niewyczucie' atmosfery - wynik w
> granicach bledu pomiaru.

Chlopie, zrozumze wreszcie, ze wiekszosc takie sprawy olewa sikem
prostym - to ze Cie ochrzanilo malo ludzi, nie znaczy jeszcze, ze Cie
reszta lubi, nie?

W kolko podajesz mala ilosc skarg jako argument 'ZA'. Ja Cie zapytam,
ile osob Cie pochwalilo? To sobie zaloz, ze reszta nie lubi
ogloszen/reklam i nie bedzie juz tak rozowo...

Poza tym, skamlesz tutaj ciagle o jakims mailbombingu, to moze
wreszcie zdradzisz ile dostales tych "dzialan odwetowych"?
Bo dla mnie, to wiekszosc tych tekstow o mailbombingu jest mowionych
zartem, mailbomba to jest chyba srodek ostateczny, stosowany dosc
rzadko...

Zyczmy sobie na koniec, aby zwolennicy smiecia w sieci dostali go
tyle, by dolaczyli do przeciwnikow tegoz.

pozdrowienia,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl