Re: Jak zostac spamerem - krotki poradnik...

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 18:34:39 MET

Andrzej Resztak wrote:
> (...)
> Czy w tych zaleceniach jest napisane, zebys starannie wybral
> mozliwie mala liczbe grup *zwiazanych* z Twoim ogloszeniem
> i wyslal swoj artykul raz, a nie szesc? Czy jest napisane
> zebys wlozyl nieco wysilku w poznanie grup
> do ktorych chcesz wyslac reklame i wyczul panujaca
> w nich atmosfere. Jesli nie to poszukaj
> sobie innego poradnika, ale tam chyba tez tak wlasnie
> napisane jest (podales zly URL).

Co do kilkukrotnego wysylania, przed chwila skonczylem (i wyslalem)
tekst mowiacy m. in. dlaczego wlasnie tak.

Co do wyczucia atmosfery - z tych szesciu grup nadeszly DWIE skargi, w
tym jedna na off-topic. Jak na 'niewyczucie' atmosfery - wynik w
granicach bledu pomiaru.

Podaje jeszcze raz http://www.vix.com/spam/dweebs.html

> : [....]
> : I w ten oto sposob minimalnym nakladem sil i srodkow, dzieki zyczliwosci
> : polskich Internautow zdobedziesz upragniony tytul SPAMERA.
>
> Upragniony? Przez kogo? Przez Ciebie?

Przez tego, kto skorzysta z poradnika.

> : Zapewniam Cie, to dziala. Sam sprawdzilem.
>
> Nie, sam sprowokowales dyskusje. Ja o tym zdarzeniu
> dowiedzialem sie dopiero z tego watku.
> I nie wszyscy Cie skrytykowali.

A, to odsylam do p. Tomasza Leszczynskiego. On twierdzi, ze WSZYSCY.

> Pozdrawiam,
> Andrzej Resztak

Dyskusje sprowokowalem swiadomie (choc nie ode mnie zaczal sie watek).
Moje spory o barbarzynstwo w sieci zaczely sie juz z miewsiac temu, na
grupie pl.*.prawo. Zapraszam do czytania archiwow.

Pozdrawiam, Piotr Skulski

--
Uzywasz programow shareware?
Zarejestruj je!!! Juz mozna to zrobic w Polsce!!! U mnie!!!