Streamer - ciąg dalszy

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 20:42:02 MET

Cześć !!

| Nie jest to do konca prawda, bo Tape Streamer Conner jest na napedzie
Archive
| (przynajmniej ja mam taki) a chodzi pod '95 i jest nawet wymieniony jako
| dzialajacy w innej czesci cytowanego tekstu. Faktem jest jednak, ze
wiekszosc
| oryginalnych napedow Archive nie dziala prawidlowo.
|
| Pozdrowienia!
| Mariusz -=maVox=-

A może jesteś w stanie mi pomóc. Mam również streamer'a, tyle że Colorado
120/250MB. Poprzednio, mając jeszcze 486 zainstalowałem nowy program z
serwera Colorado do obsługi tego urządzenia pod "Windozą'95". Po
zainstalowaniu program chodził bez zarzutu. Jakież było moje zdziwienie gdy
po zmianie płyty na P133 program się instaluje, ale nie rozpoznaje w ogóle
streamer'a.

Pozdrowienia.

Piotr Czerpiński
czepi_at_free.polbox.pl