Re: Spam i crossposting (najwieksza plaga usenetu?)

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 06:49:45 MET

Marcus Kline wrote:

> Pomimo ze nadmierny crossposting (20 i wiecej listow) jest
> uwazany za spam (http://www.vix.com/spam/) to jest to teraz
> niezauwazalne przez wiekszosc normalnych mail readers i zupelnie
> nieszkodliwe dla czytelnikow ktorzy beda zawsze widziec tylko
> jedna kopie, chyba ze sobie ustawia "reader" tak aby czytal te
> powtarzajace sie jednakowe kopie. Podobnie tylko jedna odpowiedz
> czytelnik czyta a nie tyle ile grup ja zawiera.
>
> Wysylanie tego samego listu (lub nieco zmienionego aby zostal
> uznany za inny przez przegladarki) do roznych grup osobno po to
> [...]

Co racja, to racja. Poniewaz moj Netscape niestety pokazuje mi na
newsach wszystkie crosspostowane kopie, nie zauwazylem roznicy.
Prze[praszam, na przyszlosc bede o tym pamietal.

Mysle, ze metoda proponowana przez TRS-a bedzie nalepsza (jak mowia
Hindusi - madrosc mozna czerpac nawet z pyska krowy...).

--
Uzywasz programow shareware?
Zarejestruj je!!! Juz mozna to zrobic w Polsce!!! U mnie!!!