Re: Spam i crossposting

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 12:22:25 MET

My tu sobie gadu, gadu o tym, czy wolno kasowac spam czy nie, a ci ktorzy to
robia, i tak sie tym nie przejmuja i kasuja dalej. Liczylem prawde mowiac na
to, ze po moim ataku na tekst zacytowany przez Piotra taki jeden z drugim
przynajmniej ujawni sie i napisze na tej liscie "tak, to ja ustawilem automat
do kasowania spamow". Ale gdzie tam... Wola pozostac w ukryciu. A jestem
przekonany, ze ten co to zrobil, jest tutaj z nami na tej liscie, i
czyta to wszystko co piszemy. Widocznie czuje, ze taka dzialalnosc zbytniej
chluby mu nie przynosi. Sumienia sie tak latwo oszukac nie da... Jak ktos
ma niezbyt czyste sumienie to zawsze atakuje zamaskowany ;->.
I to mnie wlasnie najbardziej wkur... My sobie mozemy gadac, a ten uwaza ze
mu wolno, i robi swoje. Tak jak swego czasu TPSA z zablokowaniem
zagranicznych numerow typu party-line, horoskop itp. Ludzie mogli se
popsioczyc na to, no i co? I mogli se tylko popsioczyc. Bo TPSA zrobila swoje
i nic ja nie obchodzilo, co kto o tym sadzi. Tak samo ten co kasuje spamy.
Zrobil swoje i nic go nie obchodzi co kto o tym mysli.
To sie nadaje do grupy pl.pregierz, kiedy ona powstanie... ;->
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl