Re: Spam i crossposting

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 22:18:51 MET

On 8 Feb 97 11:26:18 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
> Tak jak swego czasu TPSA z zablokowaniem
>zagranicznych numerow typu party-line, horoskop itp. Ludzie mogli se
>popsioczyc na to, no i co? I mogli se tylko popsioczyc.

No, tak zle nie bylo. Mogli sobie tak rozmowe zamowic. To nawet
prosciej niz samemu wykrecic numer....
I trzeba TPSA przyznac ze sytuacja byla trudna [pajeczarstwo], a
lekarstwo skuteczne.
Choc polaczenie z tym ze sie otwiera wlasne takie uslugi i trzeba
napedzic klientow .... ech te monopolistyczne praktyki.

P.S. Tylko tak mnie troche zastanawia, dlaczego druciarze do
Honk-Kongu na cudzy koszt dzwonili, a pod krajowe 0-700 juz nie.
Czy przypadkiem TPSA nie ma z krajowymi abonamentami 0-700 umowy, ze
musza nagrywac kazda rozmowe?

J.