Re: Spam i crossposting

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 07:52:43 MET

Tomasz Leszczynski wrote:
>(...)
> I co mam zrobic? Odeslac mu? Napisac do root'a? Nie chce bo sie
> naslucham a byc moze sprowokuje jeszcze ostrzejsza reakcje. Moze
> zreszta jestem niedzisiejszy. W tym wypadku oczy zaslonilem bo jak
> tego NIE zrobilem to sie naczytalem ze jestem przewrazliwiony.
> Ktora wiec opcja jest prawidlowa?

Pozwole sobie zaproponowac prosta zasade.

Starajmy sie postepowac tak, jak chcemy aby postepowano wobec nas,
miarkujac sie przy tym, tj. swiadomie oslabiajac nasze niezyczliwe
zachowania, a wzmacniajac zyczliwe.

Jako pierwsze przyblizenie dziala niezle.

Piotr Skulski

--
Uzywasz programow shareware?
Zarejestruj je!!! Juz mozna to zrobic w Polsce!!! U mnie!!!