Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 17:10:00 MET

Jaroslaw Rafa wrote:
> Wirtualna Polska, jak i Yahoo, naleza do tej drugiej grupy. Do pierwszej np.
> Altavista i HotBot, a takze wymienione przeze mnie Netoskop i Sieciowid.
> Oczywiscie jezeli mowa bylaby o katalogach stron WWW, to naturalnie trzeba by
> wymienic WP, a takze WOW, Polish World i OptimusNet.

Mylisz sie Jarku,

ONet i PolishWorld sa katalogami bez mozliwosci ich przeszukania i
niemozna ich porownywac w zadnym stopniu z Yahoo. Natomiast WOW! i WP sa
przeszukwiarkami typu Yahoo ktore zawieraja katalog, a takze mozliwosci
przeszukania katalogu na slowo kluczowe.

Oczywiscie mozna sie sprzeczac ze PolishWorld zawiera okienko do
przeszukania ale to jest takie male 'oszustwo' bo przeszukania zasobow
nie dokonuje. Ale coz, kazdy chwyt reklamowy jest dobry.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
Gregory BRZESKI - WEB Corporation Limited - http://www.webcorp.co.uk/