Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Bartosz Maruszewski (bart_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 20:06:51 MET

Gregory BRZESKI <gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:
: Jaroslaw Rafa wrote:
: > Wirtualna Polska, jak i Yahoo, naleza do tej drugiej grupy. Do pierwszej np.
: > Altavista i HotBot, a takze wymienione przeze mnie Netoskop i Sieciowid.
: > wymienic WP, a takze WOW, Polish World i OptimusNet.

Kurde pelno nazw... A moze by tak ktos napisal:
nazwa - adres wyszukiwacz stron
nazwa - adres spis stron
nazwa - adres spis i wyszukiwacz stron

Uprzejmnie z gory dziekuje :)

Bartek

--
E-mail bart_at_mat.uni.torun.pl
Każdy ma jakieś mądre zdanko w sigu, to ja też :)