Re: Polskie "Yahoo" ???

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 15:00:32 MET

Dnia 5 Feb 97 o godz. 13:05, Leszek Bogdanowicz napisal(a):

> A co z tysiacami stron polskich znajdujacych sie poza domena pl???
> Proponowalbym dolozyc do tej listy jednak jeszcze Wirtualna Polske
> (wp.cnt.pl), ktora przeszukuje rowniez strony polskie znajdujace sie poza
> domena pl (a jest ich naprwde duzo).

Leszku,
pytanie bylo o wyszukiwarke-robota (ktos zupelnie niepotrzebnie posluzyl sie
przykladem Yahoo, bo Yahoo taka nie jest), a nie katalog stron WWW, nawet
zaopatrzony w mozliwosc przeszukiwania.
Wirtualna Polska, jak i Yahoo, naleza do tej drugiej grupy. Do pierwszej np.
Altavista i HotBot, a takze wymienione przeze mnie Netoskop i Sieciowid.
Oczywiscie jezeli mowa bylaby o katalogach stron WWW, to naturalnie trzeba by
wymienic WP, a takze WOW, Polish World i OptimusNet.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl