Re: Spam i crossposting

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 16:50:51 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: > > Niektórzy wolą pozbywać się spamów, gdy je zobaczą. Myślimy, że to dobrze.
: > > My ich lubimy. Naszym zdaniem, oni są dobrzy. Naszym zdaniem, oni
: > > dobrze robią.
: Styl napisania listu, ktory zacytowal Piotrek, a zwlaszcza powyzsze dwa
: fragmenty, mnie jako zywo przypomina obrazanie sie dzieci w piaskownicy: "Ja
: cie nie lubie! Bueeeee!". Jest to koszmarnie infantylne.

Jarku, rozejrzyj się po pokoju, zajrzyj pod biurko, pod krzesło...
na pewno tam gdzieś leży Twoje poczucie humoru :-) Mam nadzieję, że
nie zginęło bezpowrotnie.
Inkryminowany tekst *miał* brzmieć infantylnie, bo jest pisany *dla
idiotów* - ludzi, którym trzeba pewne rzeczy łopatą do głowy wkładać.
A w ogóle, jest to przekład z angielskiego (nie mój, ale znam
oryginał - leży np. tu: http://www.replay.com/remailer/spam.html ).

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center